måndag 28 juni 2010

Måndagkväll.

Japp, så har denna dag gått med. Inte mycket har hänt, Axel å jag var å handlade lite kläder åt honom, å det var skiiitkul, första gången som Axel intresserade sig för kläder.
Han både tog kläder som han ville ha och prövade dem i provhytt, vilket han aldrig har gjort förut.
Han valde bla. en jättefin skjorta som han ville ha.Det stod han å speglade sig länge å väl med. Å när vi hade betalat å var ute på parkeringen så slet han av sig kepsen å tröjan för att sätta på sig den.

Pontus har blivit lite bättre i ryggen så vi tog en liten prommis till en park, å det var väl vad han klarade av. Nu ligger han å sover igen.

Annars så är det så otroligt fuktigt ute så man blir helt blöt å svettig så fort man sticker ut näsan.
Så det blir ingen jogging idag, orkar inte i denna värme. Den ända nackdelen med att inte springa är att jag inte får ducsha.
Min mentor Ronnie Jonsson har sagt dessa kloka ord till mig att man inte får ducsha om man inte joggar först. Så det är väl bara att vänta tills i morgon då.
Men det gör ju ingenting för jag tog ju nytt personbästa igår å sprang 6km på samma tid som jag sprang förra veckan på 5km. Så jag var helnöjd igår.

I morgon så vet jag inte vad det blir , allt hänger på hur Pontus mår.

Fru Walterstad

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vill ni att jag skall skicka upp en spik-matta for ryggen?

M I NY

Pontus sa...

Japp gör gärna det!