måndag 21 september 2009

vad händer sen???????

Nu är det ett år kvar här, undra hur det kommer att bli när man flyttar hem igen.
Från att ha levt ett lyxs liv , massage varje vecka, åka finbilar, någon som skottar snön åt en, reser,
laserbehandlingar mm, vara hemma, göra spännande utflyckter varje helg, och allt annat vi hittar på här, alla trevliga människor.
Men på ett sätt ska det bli skönt också , att få vara med våra familjer och att få börja på att jobba igen. Tyvärr har man ju blivit helt förslappad i hjärnan och kan snart inte räkna de lättaste talen längre. Funderar på att köpa en bok med lite klurigheter så man får lite hjärnjympa.
Längtar även till att få ha ett eget hus som man kan få pyssla lite i. Jag älskar ju att renovera,( shhh..... säg ingenting till min pappa för han tycker nog inte att det är lika kul eftersom det är han som hjälper mig hela tiden)
Men som sagt det är ett år kvar här och jag ska fortsätta att njuta av allt här så länge det går.
Nu är det höst och min favvis tid, sedan kommer tjejjerna hit i 1månad.

Fru Walterstad

Inga kommentarer: