måndag 28 september 2009

Svärisar å Systrar.....

S
Så är vardagen tillbaka igen , både på gott å ont. Känner mig fortfarande lite trött å så i kroppen.
Men annars så är jag nog frisk nu nästan.
Pontus är på jobbet idag , å själv vet jag inte vad vi ska göra måste ju ta det lite lugnt men samtidigt tycker jag synd om Axel som bara får vara inne hela tiden å titta på tv.
Tur att Pontus å Axel var ut igår en lång stund i lekparken, och vi får se kanske de kan gå ut en sväng i kväll med så han får lite luft iaf.
Den här kulgrejjen som Axel fick av mormor å morfar leker vi med iaf den är skitkul, å så går det att bygga olika baner hela tiden.
Nej nu är det snart dax för lunch (redan) sedan har snart halva dagen gått.
Jag är så sugen på att fara på vårat lilla zoo å se vad som har hänt där nu, men Pontus sa att vi skulle göra det till helgen om jag är frisk då.

Sedan fick Pontus hämta Mustangen idag , som har varit inne på lite olika behandlingar.

Fru Walterstad

3 kommentarer:

majsen sa...

Gott att hora att du mar battre. Vi ses snart - letar forbrillt efter farmors senap..

fassan sa...

lägg ut en bild på "mussen "..tackar på förhand.. fassan..

anna sa...

men gud ! det känns som halloween bara var igår :/