onsdag 16 september 2009

Jobba , jobba , jobba.....

I dag är det höst här bara 15grader men sol, har varit ute på prommis nu, och en sväng till lekparken. Fy bubblan vad jag börjar på att vilja ha ett jobb igen.
Nu när inte tjejerna är här och allt är fixat här hemma , så börjar det på att bli trååååkigt att bara gå hemma. Visst är jag glad att jag får vara med Axel å så, å jag försöker verkligen att njuta allt vad som går, men det känns ändå som om allt bara går för runt just nu.
Jag längtar efter mina flickor såååå mycket just nu å tänker på dem nästan hela tiden.
Allt jag missar med dem å så, lite tungt då.
Nej nu måste jag rycka upp mig lite. Ikväll ska jag slå in paket till Axel å i morgon så är det kyrkis å städning som gäller, ev. lite bakning. Men jag tror att jag kommer att köpa en färdig tårta då vi har varit lite magsjuka här på sistone, så jag inte smittar ner någon. 7st har i nuläget anmält sig och ska komma hit på kalaset iaf. Funderar även om jag ska ha fiskedam, vi får se om jag orkar.
Men visst känns det lite ensamt så här när Axel fyller år och inte ha någon i familjen här.
Men jag ska göra mitt bästa för att det ska bli en bra födelsedag för Axel.

Fru Hemmafru.

Inga kommentarer: