måndag 28 september 2009

Micke.....

I dag när jag satt å tittade på Opera W Show , så handlade det om världens snyggaste å sexigaste män. Och helt plötsligt dök Mikael Persbrandt upp.
Vilket jag tyckte var roligt, det var bara en liten snutt men ändå.
Så jag bestämde mig för att skriva ett mail och berätta detta för honom ifall han inte visste , för det är ju ändå ett väldigt stort program.
Så det gjorde jag bara ett litet kortfattat å så , ni vet, bla bla bla.......
Efter några timmar ploppar mitt mail upp igen i min hjärna.
Å då ser jag att jag har skrivit Per till honom istället för Mikael.
Ops........... Hej Per, eller vem som nu läser detta mail,,,,,,,,,bla bla , Per är med i Opera show bla bla bla, Hoppas att jag får se Per i många filmer framöver BLA BLA BLA. Men hur i hela helvete kunde jag vara så disträ?
Ja ja .....jag ville ju bara vara snäll ju. Å om han dyker upp i Dr Phil då ska jag skriva Mikael till honom iaf. för nu har jag lärt mig.

Fru Per Gräv.

4 kommentarer:

Viktoria sa...

Men du´rå....

Anonym sa...

är du blond???

Zanaz sa...

Små roligt =P heheh tokfia

svårfar sa...

viktoria vad håller du på med...skärpning svårfar