söndag 13 september 2009

söndag

Nej nu orkar jag inte lägga upp mera filmer idag.
Axel har haft feber idag så han har bara fått tagit det lugnt hela dagen.
Pontus var å handlade lite fiskar till akvariet som Axel har fått av mormorfar.
Och jag var en liten sväng å spelade lite basket med Fam Skagius vilket var jättekul.
Får hoppas att det blir igen nästa söndag, tyvärr så kunde jag inte stanna så länge då min magen fortfarande inte är i form. Men jag försöker att se det positiva i det hela hmmm... det blir inte stopp i toan, hmmm...näääää någonting mera kommer jag inte på.
Hade tänkt åka in till staden idag men vi får göra det nästa helg istället.

Fru Walterstad

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Nu har jag hunnit se igenom alla bilder... va duktig du är att lägga upp så många = JÄTTEKUL!!!

Kan säga att nu vill jag till Cuba :)

Hoppas Axel kryar på sig!!
Kramis

disco sa...

Ni verkar ha haft det bra ser man.
krama Axel Ester hälsar