onsdag 23 september 2009

Sjukstugan

Verkar som Kuba sitter i fortfarande. Idag är det Viktoria som har mått kyvens.

Fick åka in akut med henna idag och nu ligger hon med dropp, vi ska åka och hämta hem henne om en timme.

Det är bra segt att vara på sjukhus här iaf, tar en himmla tid tycker jag. Men kanske är så i sverige med, jag har lite erfarenhet av sjukhust kors i taket. Var då hälsenan gick av som jag fick åka dit och innan det så var det nog nångång då jag var mycket liten.

Hoppas dom hittar nått på Viktoria så hon blir bra igen!

7 kommentarer:

Anonym sa...

hmm låter inge rolit, Sjukhus är tråk tråk. Krya på er.
petri

Pernilla sa...

Men usch då! Hoppas hon kryat på sig!

Kram kram

svårfar sa...

krya på dig "vickan"
kram svårfar......jag ringer senare.

Emma sa...

Nej, va tråkigt! Hoppas du mår bättre snart Viktoria!
Kram

nouspea sa...

Hälsa frugan att hon ska krya på sig!Hoppas de hittar vad det beror på och att det inte är något allvarligt.

Faster aka nouspea sa...

Hahaha konstiga bloggen slår till igen, inte första gången den beter sig underligt. Nu blev ordverifieringen helt plötsligt mitt namn.... konstigt...

anna sa...

hoppas det bli bättre mamma ! lavva <33