torsdag 27 mars 2014

Tårta

I dag har vi bara myst, barnen har fått vara hemma då jag inte börja jobba förrän 1530.
Så vi har firat med hamburgare å baka tårta. Axel har fått färgsätta den , å jag kan bara säga att den blev minst sagt färgglad. som en påsktårta. Men Axel är nöjd över tårtan till sin lillebror å det tycker säkert Felix med när han får den. Just nu sover Felix men snart kommer mormorfar å hämtar grabbarna för mysmiddag på Ikea följt av Toys rús.
Sedan blir det tårta här hemma för de närmsta , då Felix inte kommer att få något barnkalas detta år.

I går när jag gick å la Felix så berättade jag att han skulle fylla 2år idag, och att han skulle få paket å tårta, men att han först måste sova. Ja sa Felix och somnade på en blink. Jag trodde inte att han förstod vad jag sa.
Men tydligen så gjorde han det , för det första han sa när han vaknade var -PAKET!
Han fick inte så många paket men dom han fick blev han jätteglad för å har lekt med alla idag.

Inga kommentarer: