måndag 10 mars 2014

Magsjuka igen

Japp så är det, nu har Axel fått kräksjukan också. Som tur är så verkar dom inte kräkas mer än ett par tre gånger innan det vänder. Men det är ju bara att vara hemma ändå i ett par dagar.
Så idag har jag passar på att tvätta all tvätt , vilket var ett berg.
Sedan har jag beställt en stuga till v30 på Gotland. Med havsutsikt och 15min till Blå lagunen.
Ska bli så spännande , man har ju inte varit på Gotland allt för mycket.

Hade ju tänkt åka å titta på soffor idag på Ikea , men jag tror det får bli en annan dag.
Och på fredag sticker vi till Hammra en vecka. Med slalom , skoter å förhoppningsvis en massa sooool att sitta å dricka punchchokladgrädde i.
Jonas och Loui är ju redan uppe , men tyvärr så ligger dom också med värsta magsjukan just nu.
Så nu håller vi tummarna att alla ska vara friska tills på fredag då vi åker.

Snart fyller ju Felix 2år , å jag har inte handlat en enda present än. Han har ju lixom allt. Men han gillar ju att leka med små gubbar ofta typ lego eller Sylvanian families. Det han behöver är ju hus å bil till sin Sylvanian familj. Så jag funderar på att köpa någonting sådant.

Axel - Mamma vet du vad det roligaste jag vet är?
Jag - Näää...
Axel - Jo att handla leksaker.
Jag - Jaha....
Axel- Med dina pengar. Hihihihihihi......


Inga kommentarer: