tisdag 18 mars 2014

Mysko

I dag blev jag ju tvungen att åka tillbaka till VC och byta medicin. Men jag är mycket bättre idag om jag är i stillhet, så jag håller tummarna att det är på tillbakagång nu.
Men iaf så när jag kom tillbaka till doktorn som behandlat mig fel, så blev jag erbjuden pengar av henne privat , hon hade med sig ett par hundra som hon ville ge mig för mina utlägg.
Det har i alla fall aldrig hänt mig förut. Jag tog inte emot dem men jämans konstigt kändes det när hon tog fram pengarna. För medicinen som jag fick i går fick jag ju lämna tillbaka på apoteket.
Nu har jag fått en ny medicin och jag hoppas att jag ska vara fri i morgon.

Joanna såg ut som ett lakan idag helt vit i ansiktet och hon mådde inte så bra. Men nu har dom åkt hem och vi har stugan helt för oss själva.

Inga kommentarer: