onsdag 19 mars 2014

ingenting som stämmer.

I natt fick jag diarre på allvar , har ju haft det sedan i lördags men i natt har jag sprungit 1gång i timman. Trodde själv att det berodde på medicinen jag fått. Men ville ändå checka av det med 1177.
Där sa dom att medicinen inte alls skulle ge den biverkningen och att jag måste till doktorn igen.
Så för tredje dagen irad blev det besök hos doktorn.
Men ingenting stämmer jag har jätte lågt blodtryck , men förhöjd snabbsänka plus att det är blod i mitt urin dessutom så är det helt tyst i min mage.
För om det skulle vara gallstenen som är orsaken så skulle bajset bli vitt , om jag hade urinvägsinfektion så skulle jag känna det , men då funderar dom på njursten för det brukar ge blod i urin men jag har ju inte ont där dom sitter. Om det skulle vara magsjuka så skulle ju den vara över efter 5dagar och inte bli värre å värre. Själv vet jag varken ut eller in nu, då jag trodde att det var medicinen som gjorde allt detta.
Så nu ska jag fasta idag och så har dom tagit leverprov , bajsprov, å en massa blodprover som jag inte har en aning om vad det är. Så i morgon får jag leverprovsvaret å de andra har jag ingen aning om när det blir.
Det kan ju vara så också att jag har haft oturen att få en massa saker samtidigt , typ magsjuka , gallsten , mens och magkatarr.
Men iaf så blev ju inte denna semester som vi hade tänkt oss, vi vet inte ens om vi vill vara kvar här , så ev åker vi hem igen. Det enda som jag spontant kan tänka bli ett problem med resan är att det inte finns någon toalett i bilen.



Inga kommentarer: