måndag 17 mars 2014

Gallsten

I dag är det mindre bra väder. Snöstorm typ. Så idag blir det en kojjdag.
Vakande inatt av magsmärtor och i morse bajjade jag och mina kräkreflexer satte igång. Trodde att det var magsjuka jag fått. Men efter bara ett par timmar så förstod jag att det var gallstensanfall jag fått. Soooom tur är så hade jag tagit med mig gallstens medicin. Så nu har jag tagit den för första gången , å det hjälpte puh........ vilken jävla röta. Visserligen är det ju nära till vårdcentralen men man vill inte köra bil i detta väder.
Tror vi ska satsa på att basta, baka, spela spel och göra en mysig brasa idag.
I morgon åker ju fam Rydlunds hem igen och vi blir själva i stugan fram tills på lördag.
Så om någon känner för en tur hit upp är ni välkommen. Mamma å pappa kanske???? i er nya bil.

Inga kommentarer: