tisdag 4 mars 2014

Njuter

I dag går jag å lägger mig och njuter av ordningen här hemma. Alla har nu sin plats å det är sååå skönt. Pontus fixade idag så Axel har sin egen spel å filmhörna på sitt rum. Hur lyxigt som helst har han nu precis som han själv vill ha det.
Dessutom så har jag fått sälja lite möbler , börjar ju svämma över med soffor mm i huset och alla i olika färger å tyger. Så nu ska dom bort å vi ska köpa nya som passar ihop och med fler sittplatser framför tv:n. Så alla får plats att vräka ut sig.
I morgon ska jag tatuera in eyeliner på mina ögon , håller tummar å tår att det blir bra.
Och så har ju Axel brottning.
På torsdag ska vi äta på Ikea å titta på soffor. Sen är det helg igen.

Vi fick vår elräkning idag å vi kan konstatera att vi inte gör av med mycket el i denna villa , med tanke på hur stort det är (nästan 300kwm). Jordvärme är ju toppen. Visserligen har det varit en varm vinter men det går väldigt lite el ändå i huset. Jag hade högre elräkningar i radhuset jag bodde i, där eldade jag för kråkorna hela vintrarna.

Inga kommentarer: