söndag 29 juli 2012

varmt värre.

I dag har vi fått ner alla buskar utom en , då det visade sig att vi fått en helt annan buske än vi trodde, måste kolla hur den ska se ut innan jag kan sätta ner den. Var ju kanske inte det bästa vädret att arbeta ute i, men å andra sidan var det perfa då marken var lite mjuk efter nattens regnande.

Maken skulle åka å handla idag med Mustangen å efter en stund ringer han  å säger att han låst in nycklarna i bagaget , så han ville att jag skulle komma ner med en massa verktyg så vi kunde öppna baksätet och försöka få ut dem, å när jag kom ner med allting så berättar han att han hade lyft ut säcken med alla pantburkar i å så hade de ramlat ur säcken, och att han då måste ha tappad nycklarna i bagaget, men säger jag ligger de inte i säcken då , å så tittar han å där låg de. Hehehehehehe..... det ska vara en kvinna till att tänka utanför ramarna. Men glad blev Pontus iaf .

Ikväll kommer det lite folk hit på altanhäng är så kul när vi har så fin och mysig altan där många får plats. Och i morgon bär det av på Diserträff till Alnö å Kicki. Vi ska äta gott å dricka fina drinkar hela natten lång. Läääääängtar....

Nu ska jag göra mig iordning då jag har duschat efter att Axel å jag har haft vattenkrig ute med vattenslangen. Hej svejjjjs....

Inga kommentarer: