måndag 2 juli 2012

söndagsmys.

I går hade vi en riktig mysdag, Eftersom vi hade blivit tvungen att ställa in heldagen med Fam Rydlund i lördags så tog vi den i går i stället , först blev det lunch på Vindhem ,tyvärr så tyckte jag inte att det var så gott som det brukar, i vanliga fall brukar jag vara mer än nöjd efter en måltid där, Jag beställde fisk å skaldjursgryta , den var inte allt för varm, och smakade nästan ingenting, dessutom var det så lite att jag inte blev mätt å betalar man 185kr så vill man ju gärna bli mätt iaf.

Efter lunchen fort vi till Jonas stuga , å bara va å myste i solen. På kvällen blev det grillning gott gott..... och fotboll så klart. Ja vi var ju inte hemma före natten så båda pojkarna sov när vi skulle åka hem. Man vet när man har haft det trevligt , det är när 12timmar bara flyger förbi.

I dag är det ju suuuperväder och ska ju vara det under denna vecka, så idag blir det baaad, och i kväll tror jag att jag ska ut i skogen med Anneli för att se om vi hittar lite svamp. Tänkte försöka bada med Axel varje dag det är fint väder för rätt som det är så regnar sommaren bort å har man inte tagit tillvara på de fina dagarna då  är snart sommaren förbi utan sol å bad.
På Onsdag är jag bjuden till grannfrun på middag å utgång, Anneli kommer att följa med mig också, ska bli kul.
Och på Torsdag ska Pontus ut med grabbarna.
Sedan hade vi tänkt försöka få tag på barnvakt på fredag eller lördag å ha lite party här hemma, var ju ett tag sedan Pontus å jag gjorde någonting utan barn. Plus att Pontus ska försöka få ledigt på fredag så vi kan mysa på.


Inga kommentarer: