fredag 6 juli 2012

gårdagen.

Fy vilken mysig dag vi hade igår,http://dagbladet.se/kulturnoje/1.4875451-solen-varmde-glada-festivalbesokare Axel , Felix å jag tog en heldag på stan, det blev både tivoli och picknick, och allt avslutades med att Annelie bjöd oss på restaurang (Tack snälla för det) , vid 19 tiden kom vi hem båda barnen slocknade inom en halvtimma, vilket var tur för sedan kom chockbeskedet.
Så här hade Jenny skrivit på fb.

Om ni läst om olyckan vid Slussen idag så var det Viggo och jag som fick föras till Sjukhus. Viggo ligger på barnintensiven med en skallfraktur, hjärnblödning, hjärnskakning och kraftigt uppsvullet huvud. :-(
Snälla, ha Viggo i era tankar!
Min älskade lilla son. ♥

Man kan inte fatta hur hon har det just nu, å jag är så tacksam för det. Samtidigt så är jag så jävla ledsen för hennes/deras skull, Världens sööötaste Viggo, värsta gooofisen.
Ååååå jag tror å hoppas att allt kommer att ordna sig för dem.
Om jag vore troende så skulle jag be oavbrutet just nu. Men jag gör som Jenny ber att tänka på Viggo å det gör jag hela tiden. Även om jag inte vill tänka på dem så går mina tankar helt å hållet till dem ändå.

Inga kommentarer: