söndag 15 juli 2012

fredag å lördag.

I fedags hade vi grillmys med Fam Rydlunds o Olofsson, vi åt en massssssa godsaker å hade det trevligt. I går efter fika blev vi bjuden till Fam Sjöholm , å det var sååå skönt att få träffa Viggo, han var precis som vanligt dock en stooor bula på bakhuvudet men tydligen så var det ingenting mot för hur det har varit. Jenny var blåslagen å man kunde se att hon varit med om någonting hemskt , dessutom hade hon gått ner 4kg på denna vecka, Erik var stark å glad å busade med barnen som vanligt. Axel hade sååå kul å träffade en ny vän som han lekte med.
När vi kom hem fick jag massage av Pontus till en film (Robin Hood) som var ganska bra faktiskt. Dessutom så fick jag sova hela natten å Pontus tog barnen i morse så jag fick en rejäl sovmorgon.
Så nu är jag på lysande humör och tokkär i min make. Pontus har fortfarande ett dygn kvar på sin beredskap innan hans semester börjar. Så idag blir det klippning av gräsmatta å lite annat som måste göras här hemma , och i morgon är det äntligen dax för Sizings familjefest på Vindhem , det ska bli sååå kul att träffa honom och dessutom har han med sig frugan iår ,
Nej nu är det dax att börja dagens utmaningar, hoppas att ni får en bra dag.

Inga kommentarer: