tisdag 24 juli 2012

I dag är i morgon i går.

I dag blev det bad i Bandsjön på förmiddagen å fixar dag på eftermiddagen.

 Felix har börjat att få små smakportioner av olika maträtter, å alla mina andra barn har inte tyckt om mat i början utan man har fått truga i dem maten. Men neeej då inte Felix han äter på en gång av allt man bjuder på. Lättare unge får man leta efter.
Han rullade även runt nu, så nu kan han förflytta sig också.
Dessutom så vill han att man läser en bok när han ska sova för natten, för när jag lägger båda killarna samtidigt så läser jag jämt för Axel å då ligger ju Felix med å tittar, men ikväll när jag skulle lägga bara Felix så började han på att gnälla lite , så jag tog fram en bok å läste för honom, då låg han bara tyst å tittade på bilderna å när boken var slut så la han sig å sov. Pruttunge.

I dag på badet så blev Axel bajsnödig å inte finns det någon wc på badet längre så vi blev tvungen att åka hem igen, på vägen hem säger Axel - Mamma jag är inte bajsnödig egentligen , jag ville bara åka hem fort......hrmf....jäkla busunge.

Inga kommentarer: