söndag 18 juli 2010

Söndagkväll.

I dag tog vi en tur till ett tivoli/bad/lekland för små barn.
Axel tyckte att det var super. Tyvärr så snubblade han å slog sig i pannan ,mitt emellan ögonen så nu världens bula.
Just nu sitter Axel å tittar på Svamp Bob, och Pontus var så trött att vid 1730 gick han åå la sig för natten.
Tror att det blir en tidig kväll för mig med.
Nu är det 28dagar kvar tills vi kommer hem igen.
Men bara 7dagar tills Anna åå Amanda kommer hit.
Denna vecka är det många saker som blir det sista gången jag gör.
Ska på sista laser behandlingen, sista städningen mm mm mm.
I morgon är det även dax för min första vägning, spännande värre ä´re.
Hoppas på att ha gått under 84kg sträcket, stod på precis 84kg idag.
Sedan är det bara 5kg kvar, hoppas att jag hinner med det innan jag kommer hem.
Men jag borde ju hinna att gå ner 5kg på 4veckor. Vi får se, det är ju många det stannar av för när de närmar sig målet.
Men jag har ju ingenting bättre för mig så, å så tycker jag att det är ganska kul faktiskt för jag lär mig så mycket hela tiden på viktklubb.se , trodde att jag kunde det mesta men så var det inte alls.
Det har ju gått en vecka nu och det har inte ens varit jobbigt eller svårt.
Men tanken här är ju att lära sig att äta som vanligt å inte för mycket.
Så man svälter ju inte. Egentligen är det bara sunt förnuft allt ihopa, men på ett roligt sätt. Å så fort man blir sugen eller undrar över någonting så går man bara in på sidan å får stöttning av andra eller svar av experter.
Å vips har man glömt sin hunger.
Det enda som bekymmrar mig är att jag får sådan katarr av all sallad jag äter.

Fru Walterstad

Inga kommentarer: