fredag 23 juli 2010

Fredag å bara två dagar kvar tills Anna kommer hit.

I dag har vi börjat på att städa i flickornas rum , men jag vill inte riktigt städa än för jag vill att det ska vara så nystädat som möjligt när de kommer hit, så vi kan göra andra saker sedan när dom är här än att städa.

Sedan var vi ut på en prommis till lite olika lekparker, men Axel ville inte leka i någon så vi gick till Yohan en stund, Fru Fundersam är ju gravid, å mår så illa.
I dag när hon skulle laga lunch så hör jag hur hon hela tiden står å hulkar i köket.
ÅÅÅååååååå...stackarn , åååå...vilken ångest jag får när jag tänker på hur det var.

Och så bjöd de hem oss på middag nästa helg på lördag, så det ska bli kul.
vi har ju även garagesalen på lördag.

Jag tror Axel är i en växtperiod just nu , för han äter som en häst hela dagarna , å är hungrig hela tiden.

Fru Walterstad

Inga kommentarer: