lördag 10 juli 2010

Lördag.

I dag har jag varit på min första babyshower. Sharon hade fixat ett överakningsparty för Egla.
Vi fikade en massa å pratade och så blev det en liten lek som jag vann, tjohoooo....
Så i pris fick jag en bodylotion och tvålkräm. Kul kul.
Och som pricken över i:et så hade Axel å Pontus städat när jag kom hem, har jag världens bästa make eller ???????
Och så har jag sålt barnvagnen till en tjej som var där på partyt.
För nu har ju Axel vuxit ur den och vi fick bra betalt för den, nästan litek mycket som vi gav för den. Å då har vi ju annvänt den i 3år med.
Dom kommer å hämtar den i eftermiddag , hoppas jag iaf. så dom inte ångrar sig å tycker att den är för stoooor.
Axel och Pontus var även å pantade alla tomflaskor idag, å för pengarna dom fick köpte de var sin godispåse och hamburgare.

Nu är det fotboll som gäller.

Fru Walterstad

Inga kommentarer: