onsdag 14 juli 2010

Här händer det saker å ting.

Nu är det nära tills vi flyttar hem igen. ÅÅååååå...jag längtar efter mina flickor.
Tänk att jag har varit utan Agnes i 2år nu snart. Helt galet.
Men som sagt var nu är det näääära.
Ser ut som om jag å Axel kommer att åka hem tillsammans med Anna och Amanda om 4,5veckor.
Känns bra, för då får jag hjälp på flyget hem med Axel å så.
Sedan kan jag börja renovera i huset, så att det mesta är klart tills alla möbler kommer.
Men det är synd om Pontus , stackarn som får vara utan Axel i 4veckor.
Han har redan börjat på att få ångest, men tror att det kommer att gå bra.
Och det är ju bättre att vi är hemma å gör någon nytta istället för att bara sitta på hotellet i flera veckor å inte ha någonting att göra.
För flyttlasset går härifrån den 13Augusti. Och bilarna åker väl någongång då med.
Så vi kan ju inte ta oss någonstans heller. Och har inte några saker att leka med.

Sooooo Sweden here weeeeee come!!!!!!

Fru Walterstad

1 kommentar:

Susanne sa...

Förtår att du längtar. Välkommen hem! :)