fredag 9 juli 2010

Jag vill hem till mina flickor NUUUUU!!!!!!

Nu längtar jag efter alla mina flickor så det värker i mitt hjärta.
Min oro i kroppen bara stiger å stiger. Vad är det som händer där hemma.
Mår alla bra. Vill inte sitta här på andra sidan Atlanten å inte veta vad som händer.
Vill inte vara här, vill vara där dom är.
Jag älskar dom så otroligt mycket. Å jag känner mig så dålig som inte är hemma just nu.
Vad är jag för en mamma som flyttar till ett annat land???????
Var det värt det? Finns det någonting som kan mäta sig med att vara med sina barn?
Ångest , ångest, ångest.
Hjälp !!!!!!!
7 veckor kvar. Jag måste klara det. Men ju närmare jag kommer ju längre känns det.


Fru Walterstad

1 kommentar:

disco sa...

Kämpa på du är absolut inte dålig.
Dom älskar dig och snart har du dom runt dig. kram