onsdag 21 juli 2010

Onsdag.

Axel å jag har varit i parken å lekt med Connor å Yohan, men så slog Connor Axel på ena foten med en pinne så han började på att blöda.
Å då ville inte Axel vara kvar , han bara grät å grät å ville gå hem.
Hem till pappa. Lillgubben.

Trodde att han skulle orka vara utan sin lunchlur idag , men han slocknade precis nu sittades i soffan.
Själv ska jag gå å raka benen för det är ju sista gången på lasern idag, skönt.

Bantningen går det bra med , dvs att det inte är så svårt, men nu har jag stått stilla på 84kg i flera dagar, hoppas att det släpper snart. Men måttet runt magen har gått ner med hela 8cm. Kul kul.
Var även ute å sprang i går , har ju blivit lite si å så på den biten nu ett tag.
Men jag ska försöka att ta mig i kragen å springa lite oftare igen nu innan vi åker hem igen.
För det lär ju inte bli så mycket tid över till mig själv första tiden hemma.


Längtar hem.

Fru Walterstad

Inga kommentarer: