söndag 6 december 2009

Söndag.

Idag har det inte hänt mycket. Ingenting alls faktiskt.
Men vi hade välllldans trevligt i går och maten blev perfa, alla åt å tog om.

Tog reda på mitt BMI idag å då har jag 1,9kg för mycket så nu måste jag bara ner lite till snart igen.
Har ju stått på samma nu i flera veckor så det är väl dax att ta ett litet ryck igen.
Vore ju härligt om man inte räknades som överviktig.
Dessutom så har jag läst att det är betydligt hälsosammare att gå än att springa och att man förbränner mycket mera med att promminixa , så då behöver jag ju inte stressa med att jag ska börja på att springa, då min kropp inte riktig vill springa , rent kondis mässigt så kan jag nog springa nu , men jag får ju så ont i kroppen av det. Men målet är väl att börja på att springa en dag. Jag ska även börja på att göra lite sitt upps mm för att stärka mina magmuskler då dom inte alls är detsamma som innan kejsarsnittet.
Ja ja önska mig lycka till......

Fru Walterstad

Inga kommentarer: