fredag 4 december 2009

4 dec 2009

I dag för tre år sedan var Pontus å jag i Egypten, Kairo.
Å en dröm skulle för mig gå i uppfyllelse och jag skulle få se pyramiderna.
Det var en lång bussresa dit å när vi kom dit var det hur häftigt som helst att se dem.
Tyvärr så var det en massa araber där och förpestade våran fina stund.
Men iaf så var Pontus så konstig hela resan, men jag tänkte inge mera på det just då.
Men när vi hade sett pyramiderna så tar Pontus mig lite på sidan om, och går ner på knä å friar till mig. ÅÅååååå .... jag hade inte fattat någonting , helt ovetandes.
Jag blev så närvös att jag inte kommer ihåg ett ord av vad han sa, men jag vet att han sa Anna Maria Viktoria......
Men jag sa iaf JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!

Och numera heter jag Fru Walterstad

3 kommentarer:

Faster Sara sa...

Vad säger du!? Var det araber i Egypten!?

Viktoria sa...

mmmmmm......

anna sa...

vad fint :) hihi <3