tisdag 8 december 2009

Bara en vecka kvar nu......

I dag har vi varit på kyrkis igen, men Axel har börjat att skrika KÖÖÖÖÖR..... varje gång vi kommer dit och vill inte kliva ut ur bilen. Vet inte om det är för att han är blyg eller vad det kan vara. För när han väl kommer in så tycker han att det är roligt ju.
Och jag tycker att det är viktigt att han får träffa andra barn så mycket som möjligt.
För man hör ju att det är så nyttigt för barn att träffa andra barn.
Men gör det någonting om dom inte träffar så många barn?
Själv träffade jag inte några barn när jag var liten då jag inte gick på dagis utan var hos grannnnfamiljen som bara hade vuxna barn. Åååååå...jag hade det suuuperbra där.
Visserligen kanske jag är lite efter mig i utvecklingen, men det tror jag inte har med det att göra.
Eller? Tänk om det är därför ........Hrmf.......

Fru Walterstad

1 kommentar:

anna sa...

hahahhaah KÖÖR ! ;P <3