tisdag 15 december 2009

Nu är de äntligen här...

Åååå... det var sååå skönt att få hålla i dem igen å känna deras doft.
Vi åt en snabb middag men tjejerna var bara intresserad av Axel å vise värcha.
Nu har de gått å lagt sig , å det är en sådan skön kännsla när jag vet att de ligger där uppe och jag känner mig helt lugn å tillfreds. Var länge sedan jag kännde mig så nöjd.
Nu vill jag mest bara att det ska bli en ny dag å att de är pigga å krya.
Jag älskar dem så mycket att det värker i mitt hjärta just nu.
Men det värsta är att jag redan nu börjar på att gruva mig för när de ska åka hem. För jag vet att tiden går såååå fort. Men jag ska inte tänka på det nu. Jag lovar.....

Fru Walterstad.

3 kommentarer:

Pernilla sa...

Åhh va härligt! Förstår dig (tror jag?!)!! En annan kan ju börja längta på bara den här "varannan veckas tiden"...

Ta hand om dem nu & NJUT av dagarna tillsammans!

Vilken talang din son är by the way *hihi*

Kram

Anette sa...

Förstår din känsla.....Får själv lite ångest när grabbarna åker varje söndagkväll fast de kommer om en vecka och att vi för de allra mesta ändå ses och pratar och sms´ar under den vecka de är hos sin pappa.
Men som sagt ta vara på NUET och NJUT:) Kramis

pivan67 sa...

Gör en sak bara: NJUT så länge det varar!!!!!!!!!!!!!! :-)