lördag 19 december 2009

Brrr...

I dag är det kallt här.
Så vi kommer inte att vara ute idag iaf.
Men vi har andra roliga planer iaf. Först ska vi tona håret på varandra och efter lunch så sticker vi till
Ottawa på NHL hockey, tjohoooo.... Det ska bli spännande värre, har aldrig varit på NHL så
det blir nog en ny upplevelse. Har blivit lovad en t-shirt av maken också , därifrån.

ÅÅÅååå... vi har sååå mysigt tillsammans, jag bara njuter hela dagarna å nätterna också för den delen. Kan inte motstå att ligga å snusa på stortjejerna, efter att ha varit utan dem så länge och inte fått känna deras doft å hud , så blir jag bara tvungen att få mysa med dem.
Två av nätterna har jag vaknat å blivit tvungen att gå in till dem för att pussa på dem när de sover.
Å två av nätterna har jag sovit hos dem å då sover jag som en stock å när jag vaknar kan jag ligga å titta på dem i timmar när de sover, fattar inte hur fina barn jag har fått till. Jag är sååå otroligt tacksam för dem.

Fru Walterstad

Inga kommentarer: