tisdag 8 december 2009

ont i tummen.

Aj aj aj.....Axel klämmde tummen förut mellan två dörrar. Å det gjorde så ont att när jag skulle försöka att göra rent där så kom hans basröst fram.... Nu sitter han sedan en timme tillbaka med tummen upp i vädret. Å han vägrar att jag får sätta på ett plåster också.

I morgon ska det bli oväder med 25-35cm snö och en vindstyrka på 50km/h
Så det blir nog en inne dag i morgon men Fru Fundersam å Johan ska komma hit på förmiddagen å leka lite. Och Johan är så söööt att jag bara vill bita honom.
Och så är han lika snäll som Axel. Så de leker så bra ihop.
Senaste tiden tycker jag bara att Conner å Axel har småbråkat.
Å jag tycker verkligen om Conner men han är så elak ofta utan att han vet om det, å nu har Axel börjat på att bli lika dan emot honom. Men bara emot Conner som tur är.
Sedan har jag massage imorgon och lite senare på kvällen så är det rengöring av alla leksaker på Kyrkis. Om vädret tillåter vill säga.

Fru Walterstad

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Stackars lilla Axel :( Mamma & Pappa får ge många pussar o kramar till tröst :)

Sköt om er!
Pernilla

Faster sa...

Aj aj aj! Lilltummen...