tisdag 1 april 2014

Pappsen

I dag och igår har pappa varit här och hjälp mig att bygga altantak. Allt har gått som på räls så vi är redan klar, så när som på några plankor å lite skruv, men det tänkte jag fixa med i morgon.
Är lite pajj i kroppen just nu, så jag tar det lite lugnt.
Det var inte så svårt som jag trodde och nästa gång fixar jag detta själv, om vi nu ska bygga fler altantak vill säga.
Men som alltid så myser jag när jag får bygga med pappa. Det är ju som sagt den enda tiden som vi är tillsammans utan andra , bara vi lixom. Tycker att det är så kul att filosofera med honom om ditten å datten.
I går var jag ju på F! fika vilket var jättekul. Coooolt att träffa så många som tycker lika som mig.
Och vi har verkligen en spännande vår framför oss. Vet inte hur vi ska hinna med allt. Som tur är vi ganska många redan och jag vet flera av mina bekanta som också vill hoppa på. Både män och kvinnor. Verkar även som det är ganska många som vill med tåget , kul kul.
Det är nu det händer. Tjohooooo.....

Inga kommentarer: