tisdag 15 april 2014

Skryyyt som vanligt

Måste bara skryta om min prinsessa Agnes. Som redan nu innan hon tagit studenten har lyckats spara ihop ca 30 000kr av de 1050kr i månaden hon får som hon ska klara av alla sina utgifter till kläder , telefon och nöjen ja faktiskt till allt en tonåring behöver. Helt galet bra jobbat.
Så nu funderar hon på att köpa sin första bil, å de KONTANT. Hur coolt är inte det??????
Och om några veckor tar hon studenten och hon har redan fått två sommarjobb, hon kan jobba varje dag hela sommaren om hon vill. Dessutom så har hon redan börjat att jobba och jobbar varje helg å ledighet. Jag är sååå stolt att jag tror jag spricker snart.
Och som grädde på mosset så har jag hört från båda ställena att dom är helnöjd med hennes arbetsinsats då hon ser vad som ska göras å gör det självmant innan de behöver säga till. Vilket tydligen de flesta ungdomar inte gör eller vågar.
Underbara unge


Inga kommentarer: