tisdag 8 april 2014

Sjukstuga.

Både i går och idag ligger Axel å jag i den manligare sortens förkylning. Å jag tänker ligga hela dagen idag för jag vill verkligen vara frisk tills i morgon då det är F! möte. Som tur är så är jag ledig mån-tis så jag behöver inte vabba eller sjukskriva mig än så länge.

Ni kanske undrar vad det var för spännande som hände i helgen , jo vi var faktiskt å tittade på en stuga. Men vi blev överbudade så det blev inget.
Vi är ju så förbannat sugen på en stuga som vi kan vara i på sommaren. Där pojkarna kan springa fritt och vi bara kan vara å lata oss. Vi vill att pojkarna ska få några härliga somrar som barn att minnas.
Och nu kommer vi ju att vara ledig hela somrarna de närmsta 6åren då vi kommer att vara föräldralediga och ha semester. Så det skulle ju passa ypperligt att ha en stuga nu.
Dessutom så ser vi på det som en investering , att kanske vi på gamla dagar kan flytta dit.  Och då förhoppningsvis har vi betalat av hela stugan och kan bo billigt på fattigdomens höst. Typ som min mamma å pappa i en liten stuga.
Och på vintrarna kan man ha skoter där och flickorna kan bo där om dom vill.
Men som sagt var denna stuga blev det inget med , så vi får titta vidare ifall det skulle dyka upp någonting i framtiden.

Inga kommentarer: