måndag 21 april 2014

Helt slut.

I dag klev jag upp med tuppen och ut och plantera om buskar, och vid 09 var det så pass varmt att jag kunde börja måla.
Sedan har jag målat hela dagen fram till nu, Pontus var ut och skulle hjälpa mig men efter 30min blev han så hungrig att han gick in igen. Så så var det med den hjälpen.
När jag väl kommer in sedan så har han inte gjort någonting här inne inte ens röjt undan allt efter maten. Hrmf.......... kan inte låta bli att bli lite irriterad just nu.
Så det första jag får göra när jag kommer in är att diska undan och beordra barnen att städa undan på deras rum. Kul kul.
Okej nu har jag fått klaga av mig lite så nu ska jag hoppa in i duschen å njuta av den.
I morgon är det jobb och sedan ska jag fortsätta med målningen då typ hälften är kvar än.

Inga kommentarer: