torsdag 25 juli 2013

Matjord

I går körde vi matjord hela dagen å ändå är det mycket kvar...puh....... Men idag ska den bort , så vi får semester igen. På eftermiddagen kom Axel hem efter att ha haft 4dagars helmys, känns jättebra.
Sedan for vi med Jonas å Loui å tog ett kvällsdopp i Östjärn , det var kallt i vattnet men härligt ändå efter en dag arbetsläger. Senare på kvällen kom en gammal vän hit till mig å vi satt å pratade till 01 i natt. Vi hade ju faktiskt 13år att ta igen. En mycket imponerande kvinna med 6st barn och ensamstående. Har precis starta eget och ingen släkt som kan hjälpa henne med någonting.
I kväll får vi middagsfrämmande , det är grannarna som kommer hit.
Glömde att berätta att Alex och hans mamma kom hit på en snabbis idag och dom hade köpt presenter ifrån Thailand när dom var där till mig å Axel. Jag fick en rosa asiatisk sidensjal med små broderade blommor på. Blev så glad , tänk vad gulligt att hon tänkt på mig där borta och köpt den.
Små överraskningar som får en glad och tacksam att man har så fina människor runt sig. Nu ska jag snart försöka att väcka maken....önska mig lycka till ;0)

Inga kommentarer: