torsdag 18 juli 2013

Här händer saker å ting.

Nu har Anna flyttat ut ur sitt rum och Axel har tagit hennes rum. Pontus byggde en specialsäng åt honom och han är helnöjd med sitt rum. Han har nu både sin kläder och tv på sitt rum. Storkille.
I går var Axel med Alex hela dagen, vilket var jätteskoj då Alex varit i Thailand över en månad. Och när han kom hem på kvällen så stod Leonard på tur , så det slutade med att han sov över där.
Även Felix är jättenöjd med sitt rum och det är så skönt att han får ett eget rum där han kan ha alla sina leksaker så vi slipper dem i vardagsrummet. Han sov även där i natt helt själv och det verkar som han tycker att det var skönt då han sov som en stock hela natten. Dessutom så ville han inte gå ner i morse utan vara på sitt rum å leka att han bjuder på kaffe och telefonen ringer ( det är hans favvolek just nu).
Maken överraskade med 4 sorters ostar och en fin flaska vin i gårkväll på altanen och så spelade vi lite kort. Vi kom inte i säng förrän vid 02 då regnet vräkte ner. Det ville komma hit fler men Pontus sa till dem att han bara ville vara med mig. Så jag kände mig så uppvaktad. Härlig kännnnnsla.
I dag vet jag inte alls vad som kommer att hända. Men vi ska iaf bära ner en massa möbler mm i källaren som vi inte använder just nu. Och så tror jag att vi ska cykla ner till den nya hamburgerrestaurangen å testa den till lunch det är ju sista dagen som dom har öppningserbjudande idag.

Inga kommentarer: