söndag 28 juli 2013

25år senare.

Det bästa minnet jag har med min bror är när han tog med mig på en 3dagars kanotfärd i Indalsälven.
Nu tänker jag ta med mig Agnes och göra om den färden i morgon. 25år sedan var det Magnus å jag paddlade, känns inte alls som så länge sedan.Men jag hoppas att det kommer att bli ett minne för Agnes precis som det blev för mig. Det ända som jag känner mig lite orolig för är vädret det ska ju regna , men förhoppningsvis så kommer regnet på natten då vi ligger å myser i stugorna.Lite pirrigt känns det nog allt men jag tror att vi kommer att fixa det och i värsta fall så får vi väl ringa till Pontus och han får komma å hämta oss.Sedan när jag kommer hem så sticker Pontus på en 4dagars fiskeresa. Och då skulle jag vilja hitta på någonting med pojkarna, får se om det dyker upp något lämpligt.

Inga kommentarer: