måndag 1 april 2013

Måndagmorgon.

I gårkväll hade Felix jättekul med Loui å lekte hela kvällen med henne, så idag är han helt slut å trött.
Själv har jag hållit på att rensa i källaren å det är nu bara att bära ut allt , tror att det kommer att gå ganska fort. Det ända böket är ju att bära upp det för källartrappen men som tur är så ska Anna hjälpa oss med det och mormorfar ska vara barnvakt åt pojkarna , så det lär nog gå bra ändå.
Har inte hört ett ljud ifrån barnen sedan dom for till Gåltjärn. Vi får se när de dyker upp.
I dag ska vi upp på Södra å grilla med alla vänner, det är Petri som dragit ihop alla. Bra tycker jag för vi brukar ha så kul när vi träffas allihopa.
Sedan skulle Kicki med fam. å hälsar på oss, dom ville gratta Felix.
I morgon är det arbetsdag igen, men det gör ingenting för mig för jag jobbar bara 1,5dagar sedan går jag på semester i 13dagar igen. Får se vad vi hittar på då.
Och den 8april ska jag gå med i Fitnessfigheten med mina arbetskamrater huvvaligen vad det kommer att bli jobbigt men kul också. Ska ta lite före å efter bilder. Har som mål att gå ner 5kg på 30dagar och forma lite muskler. Så man blir en puma till sommaren och slipper stå i vassen.

Inga kommentarer: