fredag 12 april 2013

5.

Fem dagars träning avklarad å det känns hur bra som helst, blir bara piggare å piggare å jag känner att kroppen svarar bra på allt. Nu kan man börja utmana sig själv varje dag att klara av mer å mer.
Jag ska väga mig i morgon då det gått 5dagar precis , och jag tror att jag gått ner runt 2kg. Vilket betyder att jag förlorar ca 400gram per dag. Själva kosten är det inga konstigheter med alls, äter å blir mätt. Har inte varit hungrig en enda gång. Det som kommer att kännas lite jobbigt är nu på helgen när man vill äta godis. Men jag ska spara mig till nästa helg när jag ska träffa DISER brudarna. För då lär det nog bli både vin, god mat och godis.
Om ni är nyfiken på vad jag sysslar med så kan ni titta på denna länk http://worldofshape.com/

Just nu stack Pontus och Axel å spelade tennis med grabbarna. Felix sover och jag gör ingenting alls för ovanlighetens skull. Ganska skönt när det är lite lugn å ro. Är lite sugen på att jogga lite. Får se sedan om jag få tid.
I morgon är det brottnings matcher för Axel i Matfors, sööötproppen. Det enda problemet är att han är så rädd att göra illa andra så han är så försiktig hela tiden. Han kan alla tekninker å styrkan saknas ju verkligen inte. Litet handikapp för honom kan ju även vara att han inte är lika snabb i reaktionen som de lite äldre barnen , eftersom han är så stor å tung så måste han ju tävla mot dom som är i samma viktklass vilket inte är så många i hans ålder.


Inga kommentarer: