söndag 21 april 2013

Så ligger det till.

Har varit sjuk sedan i torsdags med feber hosta å halsont. I dag tycker jag att det har vänt men jag ska vara hemma i morgon också så jag blir helt frisk.
Jag har ju inte kunnat träna nu på 4dagar och det lär nog dröja minst ett par till innan jag törs börja om på nytt med fithessfighten. Men jag har fortsatt att hålla kosten förutom i förrgår då jag syndade med en handfull pistagenötter och en rostad macka med ost på. Men det får jag leva med. Nu är jag ju sååå nära mitt mål att komma under 80kg det rör sig bara om mindre än ett kg. Så nu vore det ju självaste faaaan om jag inte skulle klara det. Sedan tänker jag gå ner några till om det går så att jag har lite spelrum upp till 80kg då jag tänkte ha det som gräns att så fort jag går över det så måste jag ner igen , ALDRIG mer över 80kg. För då har jag ett normalt BMI.
Axel och Pontus är nere med resten av grabbarna på någon sportbar å tittar på fotboll. Matsan hade knäppt ett kort och lagt upp på facebook , men jag vet inte hur han höll kameran eller om dom sitter på väggen när det togs. Men fina är dom iaf.

Inga kommentarer: