torsdag 18 april 2013

Feber.

I går var ju första dagen jag jobbade efter semestern, å då fick jag så ont i halsen men jag härdade ut hela dagen ändå, men sedan när jag kom hem slog febern till och jag blev helt däckad, hela natten har jag haft feberfrossa och mått pyton, och vid fyra tiden började jag på att svettas som en galning så jag tänkte att nu är det på väg att försvinna , men jag hade fortfarande över 38.3 grader i morse, så det blev hemma dag idag.
Känns så himla tokigt när man har varit hemma på semester å börja med att bli sjuk. Och i morgon ska vi ju flytta till våra nya platser , så jag hoppas verkligen att jag kan gå i morgon. Dessutom har vi ju Diser träff denna helg , å jag vill inte missa den. Men vad göra????? Gilla läget , finns nog inte så mycket mera. Men det kryper i hela kroppen på mig.
I morse var det iaf 10 dagar precis sedan jag började med Fitnessfighten , och jag har gått ner 2,6kg minskad 7,5cm runt midjan och 1cm runt ben å armar. Så det får man ju verkligen vara nöjd med.
Nu är jag nära mitt mål å jag ska klara av det, dessutom så är det mellan dag 10-20 som det ska hända mest säger dom som kan. 1/3del avklarad , lätt som en plätt. Fast nu kan jag ju inte träna på några dagar, men jag håller kosten ändå.

Inga kommentarer: