onsdag 30 januari 2013

Nu är det nääära...Anna kommer kl 2155

Efter att ha haft svårt att sova i natt å bara tänkt på jobb, så var det skönt att komma dit i morse och helt plötsligt få en AHAAAaaa upplevelse. Tänk att igår ville jag bara gråta när jag for hem, tänkte att detta kommer inte att gå å lära sig, känns som att om det kommer in någonting så åker någonting ut.
Men jag blev så glad när en av mina lärare sa till mig att hon inte hade haft någon som lärt sig så fort.
Å idag när jag skulle handlägga  , så skulle min andra lärare granska mina ärenden innan jag får sända iväg ärendena. Å jag gjorde 4st på 1,5h innan jag bad henne titta på dem. Då häpnade hon å sa att ingen hade gjort sitt första ärende så snabbt, och att de flesta brukar ta på sig en hel dag för att göra sitt första ärende. Då hade jag gjort 4 å alla var kompletta. Snacka om att jag blev glad å helt plötsligt så är oron väck igen. Jag var ju lite orolig att jag hade mjuknat i hjärnan när jag varit hemma så länge.

Axel å en kille till är nu invägda  å anmälda till brottar tävlingen i Härnösand på lördag.

Inga kommentarer: