söndag 20 januari 2013

I dag, är imorgon, igår

I går hade vi ju suuupermysigt , men denna dag blev ännu bättre.
Efter att ha hämtat Axel så for vi på en loppis till , och jag hittade det jag var ute efter igår.
Fina kaffekoppar i olika färger å sorter , å när jag ändå var där så hittade jag en äkta persisk matta , som jag slog till på. Ser helt oanvänd ut ,länge har jag ju gått å velat haft precis en sådan matta. Min bror har en lika dan i hallen och har haft den där i 1000000år , men den ser lika bra ut nu som då.
Men man är ju ingen miljonär så jag har inte haft råd att lägga ut flera tusen på en dörrmatta.
Men nu gjorde jag det 500kr gick den på , dom pengarna tog jag ifrån mina födelsedagspresent pengar. Så jag får tacka alla , jag valde den istället för att göra en vaxning på mina privata delar.
Men resten av pengarna kommer att gå till massage mm mm. som dom var till för.

På eftermiddagen var det dax för mor å dottermys. Agnes å jag gick på Blåkina , solade, å avslutade med en bio. Å jag kan bara säga att jag måste ha världens roligaste dotter då vi skrattade nästan hela kvällen. Hon är bara helt galen. Jag sitter fortfarande med ett stort flin på läpparna.
Killarna var hemma å beställde hem Pizza å det passar ju toppen då jag inte är så förtjust i det.
Sedan fick Axel ett par cooola lampor som man sätter på hälarna på skona när man ska vara ute när det är mörkt, han blev helnöjd å var visst ute å sprang en låång stund bara för att han tyckte att det var så häftigt.

Nu ska maken å jag lägga oss i soffan å kramas till En Pilgrims död.
I morgon är det en ny vecka med nya utmaningar, ska försöka att få ledigt v11 för då vill maken att vi åker till fjälls med Fam Rydlunds , å jag har verkligen ingenting emot det.Så nu håller jag tummarna att det går.  


Detta är inte min matta men jag hittar inte exakt samma som jag har någonstans då alla ser olika ut.

Inga kommentarer: