torsdag 17 januari 2013

ingen rolig vecka.

I går var jag hela kvällen hos Kicki då hennes pappa har dött. Jag har ju aldrig träffat Stig, å ändå så måste jag säga att jag kommer att vara honom evigt tacksam att han gav mig den finaste lilla Kristina i världen, För även om han inte gjorde många rätt här i livet så gjorde han just henne helt perfekt.

Sedan har vi fått reda på att Axel har klass 2 allergi mot hästar , så vi måste in å träffa en läkare igen som ger honom den rätta medicinen och så ville dom ev. göra lite flera tester. Jag vet inte så mycket mera då jag satt på jobbet när barnmorskan ringde, å kunde inte prata just då.

Anna har det bra, å på söndag ska Agnes å jag göra någonting bara hon å jag.
I morgon blir det fredagsmys å på lördag har maken bjudit ut mig på frulle på Knaust, mysigt värre.

Nu ska jag vila min hjärna innan morgondagens korvstoppning. Fast idag kändes det faktiskt helt okej å jag tror att jag kommer att fixa detta till slut. Men guuudarna ska veta att det är nog det svåraste yrke jag haft. Å det pirrar fortfarande. Dessutom så har det varit en hel del tråkiga samtal just nu så vi ska få en självmords utbildning nu, så vi vet hur vi ska hantera dessa samtal å mail. Men det som kanske är jobbigast är ju att vi själva måste försöka avgöra hur allvarligt läget är. Å det är inte det lättaste när man sitter i telefonen å aldrig ens har sett personen i fråga. Men det är väl bättre att larma en gång för mycket än en gång för lite antar jag.

Inga kommentarer: