fredag 25 januari 2013

Äre Åre...

I dag blev det kort dag på jobbet då Pontus åkte till Åre igår.

 Morfar var barnis, kan ni tänka er att jag har världens cooolaste pappa som är 70år å ställer upp på att vara barnvakt åt en 10månaders baby å en 5åring, helt själv. Han bara kommer hit å ingenting är jobbigt eller bekymmersamt.
Jag är sååå bortskämd av mina föräldrar , dom ställer upp hela tiden för mig, å jag njuter av det ända ut i tååååspetsarna  Precis som villkorslös kärlek, dom bara gör utan att begära någonting i gengäld, varken att jag ska vara tacksam eller arbeta tillbaka , dom bara ger av sig själva.
Det är sååå jag vill att mina barn ska få känna, att jag alltid kommer att finnas där oavsett när var å hur.
Ikväll ska vi äta gooodis å titta på film, Axel å jag.Å förut var vi på Bite Line å åt.
I morgon kommer Tanja och Olle hit på dagen, sedan är jag utbjuden av Ulf Rautila på födelsedagsmiddag , vart vet jag inte än. Men mormorfar kommer hit igen å är med barnen.
Söndagen bjuder på besök av Anette och så kommer Alex hit å sover över. Plus att maken kommer hem då.

Inga kommentarer: