måndag 7 januari 2013

Första arbetsdagen på länge.

Å det gick så bra å var så kul att träffa alla igen, fast mycket hinner hända på ett år å många hade slutat , några var på väg och många har bytt grupper, min forna grupp finns inte ens kvar.
Jag hamnade i en bra 4väppnling så jag tror att detta kommer att bli toppenbra, fast det kommer att bli 6 tuffa veckor med utbildning då denna försäkringsförmån är betydligt mera svårare att utreda å tar  längre tid än föräldraförsäkringarna. Men det är alltid kul att få utvecklas.

Axel var så rolig idag , å han ger en små små minnen som glädjer å värmer ett mammahjärta.
I dag har han ju varit å tagit prover för att se hans allergi , så dom tog ju ett rör med blod av honom å han sade inte ett knyst utan var så duktig dessutom fick han en piggelin för att han var så duktig.
Men i alla fall så sa han så här i bilen.
- Mamma..... det var inge läskigt alls att se blod , så nu  kan ju jag se skräckfilmer för jag är inte rädd för blod. hehehehehe....
Sedan var vi på brottningen idag för första gången efter jullovet, å alla tuffa killar springer å tuppar sig på uppvärmningen så även Axel men när han springer förbi mig så ger han mig en slängpuss å en flirt.  Jäkla goooounge , man blir ju bara helt varm i hjärtat.  Det är ju dessa små ögonblick man ska minnas å ta med sig.

I kväll ska jag gå å lägga mig tidigt igen då jag måste upp tidigt så jag hinner med allt , man har ju liksom inga rutiner längre , så jag vill inte stressa utan hinna med allt med barnen å lämning på dagis innan jag ska vara på jobbet kl 08 

Inga kommentarer: