torsdag 6 december 2012

Torsdagkväll.

Vi bara älskar snön i denna familj, äntligen kan vi vara ute igen å leka.
Å jag fortsätter att få meddelanden ifrån Tanja , nu är det 8dagar kvar. Å jag är så jävla nyfiken på vad hon har på lur.
Pontus är ute med några grabbar ikväll , å i morgon ska han på julbord med världens bästa killar i Farside. Tänk att min make har så fina å rara vänner , alla är så snälla och ödmjuka , att sedan deras respektive är jättesuperbra också skadar ju inte.
Men först är han ledig på dagen å vi ska fixa å dona lite här hemma , kanske blir det lite lussebak om vi hinner med också.
Sa jag att jag är klar med alla julklappar , tjohoooo.....
Ringde idag å pratade med Östanskär jakt o konferens där jag ska ha mitt 40års kalas, vi kommer att ha hela spa avdelningen uppe på berget i två dygn , så det blir en massa bubbelbad , bastu å mat i dagarna två. Vi blir ju fler än jag trodde att vi skulle bli , för det är ju trots allt juldagen vi pratar om.  Den enda som verkligen kommer att saknas är ju Tanja för hon är i Härnösand då hos sin mamma å bror <3 nbsp="nbsp" p="p">Så nu måste jag bara ta mig i kragen å ringa till Buss Lage å boka buss dit å hem.

Inga kommentarer: