söndag 30 december 2012

Söndagshäng.

I dag har vi inte gjort många knop här hemma. Själv vaknade jag av att Felix gav mig världens mjukaste å godaste puss evvvvvver. Vet inte vart han fått det ifrån, brukar ju bara vara Anna som får pussar av honom. Men snacka om en kanon start på dagen, jag blev både glad å pigg på en sekund.
Vet inte heller om jag berättat att han fick en till tand på julafton också, å så har han lärt sig att klappa händerna å är sååå stolt när han klappar. Det verkligen går undan nu i hans utveckling på alla områden. Tycker att han gör nya saker nästan varje dag.
Axel går också ifrån klarhet till klarhet, och efter jag var på dagis på utecklingssamtal så har jag nu börjat på att uppmärksamma det fröknarna sa om att han ligger så långt före de andra barnen vad det gäller språk å språkförståelse , när han är med andra barn i samma ålder så förstår jag vad de menar , men man blir ju så lätt hemmablind å ser inte hur duktig han är , även motoriken ligger han ju före i då han tränar brottningen.
Jaaa tänk att Pontus å jag fick sådana underbarn.
Nu ska vi se på film å i morgon är det min tur att få sovmorgon ahhhhh......härligt.
En vecka kvar tills jag börjar jobba å det är inte en dag för tidigt, jag läääängtar.

Inga kommentarer: