måndag 3 december 2012

Helgen.

Helgen som varit har varit toppen, på fredag blev det glögg å mys, på lördag var jag på good fest hos Petri där han hade lagat till sötpotatissoppa och murkelsoppa, väldans gott var det å sedan blev det lekar i vanlig ordning. Pontus jobbade ju på lördagsnatt.
På Söndag blev det en helt perfekt 1advent, vi åt en lång å god julfrulle/lunch innan vi gick ner på stan för att lämna Axels önskelista till tomten.
Vi tittade runt lite men köpte ingenting på marknaden , eller Axel köpte faktiskt en clown näsa från Daff Daff.
När vi kom hem så fick vi främmande av Jonas med familj , kul kul. Så det slutade med middag å glögg. När dom gått så la vi oss i soffan å tittade på en jättebra film vilken titel det var kom jag tyvärr inte ihåg.
I dag har Alex varit här hela dagen ända tills det var dax för brottarträningen.
I morgon ska jag å Anna går på partimöte, då jag kommit till den insikten att jag vill lära mig mera om Sverige å dess politik. Jag har tänkt att jag ska öppna mina sinnen för alla partier för att se vilket som passar mig.
Förutom ett parit då SD, vilka pajjaser dom är hela bunten, Helt galet pinsamt att folk kan rösta på dessa lögnare.  Tyvärr så ser jag dem som ensamma människor som förenas i sin osäkerhet och därför är tvungen att hävda sig , då ofta aggresivt. Att dom sedan är mindre intelligent är ju inte deras fel.

Inga kommentarer: