onsdag 12 december 2012

I dag blev det mycket.

Förmiddagen ägnades åt 5års koll på Axel plus spruta, allt så perfekt ut och han sa inte ett pip när dom gav honom sprutan. Sedan stooorhandlade vi inför helgen , då min familj kommer hit på middag. Sedan kom mormorfar hit å var med barnen medan jag åkte till Alnö med Agnes , väl hemma igen blev det gomiddag här å så åkte morfar med Axel på brottningen, morfar tyckte att Axel var duktig å att det var bra träning , kul kul.
Pontus var ju ute med jobbet å jag trodde att han skulle bli sen , men han kom hem redan vid 20 snåret.
Nu ser jag på bonde söker fru å jag tycker att det är så synd att det är sista avsnittet , jag tycker att det är så kul med alla dessa bönder. Jag vill också bli bonde.
I morgon börjar dagen med lussefirande på dagis, sedan är det städning på schemat. Å på kvällen ska vi ta in granen , så då blir det glögg å pepparkakor.
2 Dagar kvar.......

Inga kommentarer: